sâmbătă, 25 mai 2013

Va straduiti sa pierdeti in greutate? Incercati acest truc.

Va simtiti lenti, greoi si plictisiti zilele acestea? Ati incercat tot felul de diete si nu ati reusit sa dati jos acele kg enervante? V-am auzit.


De multi ani, am incercat sa slabesc si m-am concentrat pe ceea ce mananc (si pe ce trebuie sa evit). Dar, recent, un expert in fitness mi-a spus ceva ce mi-a ramas in minte: “Pierderea in greutate depinde 60% de regimul alimentar si 40% de cat de mult timp alocam exercitiilor fizice.”


Ei bine, nu ma dau in vant dupa exercitii fizice. M-am abonat la o sala de gimnastica, iar doua luni mai tarziu m-am plictisit de rutina, desi da, cantarul demonstra ca am dat ceva kg jos.


De saptamana trecuta, am incercat ceva diferit. Imi mentin corpul ocupat. In moduri simple, pe tot parcursul zilei. Daca ma aplec pentru a ridica un creion, ma mai aplec o data si apoi inca o data. Urc scarile. In bucatarie, in timp ce astept sa se fiarba orezul, fac cateva inclinari laterale. In timp ce stau pe canapea, uitandu-ma la televizor, ma intind pentru a-mi atinge degetele de la picioare. Daca imi place vreo melodie, dansez.


Nu este dificil de realizat — pentru nimeni, in schimb, te mentine ocupat. Chiar daca stati pe scaun ore in sir, va puteti incorda si relaxa fesele si, de asemenea, va puteti intinde bratele. Ideea este sa va mentineti corpul activ.


Rezultatele obtinute nu vor fi impresionante. Dar va veti simti mai in forma, mai energici. Si, cu timpul, dimensiunile se vor reduce.


Sursa:


http://www.care2.com/greenliving/trying-to-lose-weight-try-this-trick.html



Va straduiti sa pierdeti in greutate? Incercati acest truc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu